Polis polis potatisgris

Igår när jag var på väg hem. gjorde jag en lite usväng. vips sa det så hade jag en polisbil framför mig. och i första rondellen tog dom ett extra varv och sen var dom helt plötsligt bakom mig... efter ca 5 minuter sätter dom på saftblandarna och vill att jag ska stanna. Jag stannar så snällt tar fram mitt körkort i förväg. Farbror blå kommer, frågar efter körkortet, frågar vem som äger bilen. Tvinga mig att blåsa i alkoholmätartestgrejen. sen frågar han mig vad det var för sväng jag gjorde. då svarar jag snäll att det var en u-sväng. bla bla bla....
Det slutade iaf med att jag fick sitta i polisbilen och skriva på en jävla böteslapp! 1500 kronor i böter för att jag kört över en heldragen jävla linje!

Snälla trollhättebor, börja slåss mer, knarka mer, begå mer brott så poliserna får något annat att göra än att stoppa mig och ge mig pissluffar böter!!!!

Tack. nu ska jag och natta thai, evelina och lisa leka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0