M&M Mat och Maui

Nu sitter jag och väntar på Becca som tar 70 år på sig att dusch. Har lagat lite spagetti och köttfärsås som vi ska äta alldeles strax. Behöver inte bare vänta på becca, utan på Rico också. Han var hungrig han med!

Haft en helt undebar dag, gick upp tidigt, tog en promenad ner till stranden. Tog ytterligare en promenad på stranden. Såg en hel del surfare som inte såg allt för pjoskiga ut! :) Förmodligen kommer jag se en hel del till.

ska försöka lägga in lite bilder på hotellet så man ser hur fint vi bor. Tror helt på riktigt att jag inte vill åka hem. Får helt enkelt exportera/importera hit dom människorna jag tycker om och vill ha nära mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0