Det var ett tag sen...

...jag skrev här. Men nu gör jag det för jag har inget bättre för mig. Sitter hemma, det är iglo kallt och dystert. Nä, riktigt så hemskt är det inte, men KALLT är det iaf. 

Satt här och hoppades på att min svarta vän Jeny skulle ringa mig (eftersom hon lovat det) och preics då ringde hon. Hon vill att jag ska åka till stenungsund, det vill jag med. MEN jag har ingen bil. Då sa jeny; -Men du har väl någon vän som har bil? - NÄ, jeny för jag har inga vänner. DÅ LÄGGER HON PÅ LUREN!!! Nähä, då vill inte hon heller vara min vän...

Riktigt så illa var det inte heller... jag har allt några få men väldigt fina vänner (tror jag) och Jenys hade inget batteri på sin mobil som vanligt.

Såg lisas bilder på hennes blogg, hon och nattathai är i thailand. Dom såg ut att ha det bra. jag vill också åka... Gärna nu.

Igår ringde det ett väldigt konstigt nummer. Jag svara (vilket är ovanligt) Då var det RICO (richardo costa riberio, coolt namn, känns lite gangzta) Blev sjukt glad att han ringde (ändå från Maui, Hawiaii) till mig, trots att samtalet bara varade i ca 1 minut, sen bröts det. trist.




Jag behöver gå från Iglo till Bungaloo.
                         jag & Rico,  Bali.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0