Can you feel it?

Det finns många ord här i världen man kan använda sig av när man vill förklara för någon hur man känner sig när man är arg/förbannad/ledsen. (ganska mycket fula ord) Det är lätt att kasta ur sig sina arga känslor och
 "spy galla över folk".
 Men det finns på tok för lite ord för att förklara hur man känner kärlek/lycka och hur man känner sig tillfredställd. 
Det är lite som med en solnedgång. Man kan försöka förklara med ord hur fint, vacker och fridfullt det är att sitta och titta på en solnedgång, fast personen du berättar det för kommer aldrig förstå känslan förens den ser solnedgången själv...

 

Jag vill att du ska känna hur jag känner. Inte för att ändra. Utan bara för att veta.




Hur ska jag då med ord förklara hur jag känner när jag får vara med dig?

Och vad är egentligen en känsla? hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0