Fuck my life.com

Alltid när det händer något som man inte vill ska hända så ifrågasätter man sig själv om man kunde gjort något annorlunda för att det inte skulle sluta på det sättet det gjorde. Ja. Då är min fråga till mig själv: Elin - hade du kunnat göra något annorlunda? PASS!

Hur mycket man ältar tankar fram och tillbaka i sin lilla hjärna så kommer man ju aldrig få ett svar ändå. Även om det här egentligen är det sista jag skulle säga, så måste det ju faktiskt vara så att ALLT händer för en anledning. Och då spelar det ju faktiskt ingen roll om man gjort något annorlunda, för det hade ändå hänt.



jag åkte från värmen - landa i kylan och fick en käftsmäll.




jag är sjuk..det jag inte ville skulle hända -hände.min bil är sönder.fuckmylife.com
men jag har iaf väldigt fina vänner. typ dom bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0