I mitt sagoland



Alla har sitt egna sagoland. Du har ditt och jag har mitt. Jag har nog mer än ett. När jag vaknade i morses känndes det som om jag vaknade upp i mitt egna sagoland. Det var tyst, så tyst. Kallt. Snö. Hästarna precis utanför. Solen lyste. Allt var så fint och lungt. Ett vackert sagoland.


MEN! Det sagolandet varade inte så länge. Min bil vägrar att starta, så den fick jag bogsera till Mustafa(?) hah! Hoppas att han kan laga den. (Jag tror på riktigt att den bilen har något emot mig. Den har funkat hur bra som helst när mina föräldrar har haft den, men så fort jag kom hem börja den krångla) Sen kollade jag posten. En telefon räkning (inte gratis) och ett brev från länsförsäkringar.




I stay cuz I love you
But I hate that I stay
You know I won't go
Thats why you treat me this way
I want to be happy
Though it hurts me so bad
Don't know what it is that keeps me coming back - "Jazmine Sullivan - Holding you down"


Kommentarer
Postat av: lisa

braaa att du bloggar Elin!! det är skönt å skriva, och det är kul att läsa!! :) Tänkte på låten sagoland med medina när jag läste. den e fin! hihi.. hoppas du e Okej.... pussokram!

2010-12-21 @ 20:29:09
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0